VAN TOUR | Custom Built For Twins To Live In

Dolan Twins

3,2 mi visualizações3 012

    Here is our Van Tour! We built a fully custom van suited for us twins to live inside of...
    SUBSCRIBE - brsel.info...
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - ethandolan
    TWITTER - EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - graysondolan
    TWITTER - GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan

    Publicado em 11 dias atrás

    Comentários

    1. portia331

      I've only watched these guys a few times and it seems like they're taking the piss out of themselves a bit? its funny, I like it!

    2. *Høney Bee*

      WE SAW AN ALIEN

    3. Bryn Aguano

      What ab a bathroom

    4. Lina Rosario

      Their toxic masculinity kills me

    5. Dewy Lequin

      Okay okay okay okay okay not gonna lie. That intro kinda lit tho

    6. Gracie Hays Music

      one might call it a... bro'dtrip

    7. Tadiwa lu

      I love you guys 😊

    8. Hanie Hedayati

      i like his coat.

    9. Drew

      BOB THE BUILDER CAN HE FIX IT?

    10. Cornelia R

      So this is your home forever or are you keeping your main house?

    11. Monique van Halm

      'big beefy' hi sistersss

    12. Julia Stephanie C

      Where did you guys get the cushions?

    13. Julia Stephanie C

      Where did you guys get the table?

    14. MissGamingCooky

      Their arguments are exactly like me (F14) and my brother (M15)

    15. Julia Deleon

      I'm extremely jealous.... one day 💔❤

    16. Huy Voong

      Can I have your truck

    17. M C

      "ⱠØØ₭ ₳₮ ₮ⱧɆ ₵₳₥ɆⱤ₳ ₳₦Đ ₮₳Ⱡ₭ ł₦₮Ø ₮ⱧɆ ₥ł₵"

    18. Christinee 916

      THAT INTRO IS SO EPIC AND ADORABLE OMG 😂😂❤️

    19. Kayden CantVlog

      How are y’all gonna shit

    20. Carissa Finch

      this is so fkn cool

    21. Izzy Please

      Reminds me of being otr in a semi only better lol

    22. Jasmine Harris

      They aren't as cute as I thought they were. Disappointment.

    23. Alexis Schult

      i love this !!

    24. Charlee Wood

      what about a bathroom ?

    25. Lily Zwirzina

      I know they talked about how they’re more passionate about this new content but you see just how excited they get and it’s so refreshing. Like gray talking about plywood has me jazzed :)

    26. Destiny Carter

      Grayson loving tiny homes, but is claustrophobic. Hes too cute especially when hes being a builder😫🥺

    27. Tiana Smith

      Ethan is such a mom to grayson

    28. Tiffany Tartt

      So happy for you guys!!! You are living my dream!!

    29. NI x

      Thank you grayson for explaining how curtains work

    30. alayia Collins

      It’s crazy because my whole school seem a ufo in the sky the teachers just called it a bird to not panic people😭

    31. Mikayla Fletcher

      I haven’t watched the whole video buttt what about a shower?

    32. Andreea Ardeleanu

      I have a question. Where are they gonna shower or brush their teeth? 😂😂

    33. Earthbuds Van

      Yay welcome to the van fam! I don’t think I’ve ever seen twins in a van before. It’ll be so interesting lol

    34. Alleigh Anderson

      3:59 cute face there gray ❤️😂🤪

    35. Sintô

      Some suggestions -sink (simple pump sink or electric pump) -One burner propane stove (for cooking) -Solar panels -lithium ion batteries (to store solar power) -converter -take out backseats to maximize space -keep large water jug just in case

    36. Hannah Cordes

      Fuckin dope

    37. Liana Gao

      **Just a reminder for me to return in ten years to watch Gray building his kids the ultimate treehouse**

    38. Mary Elizabeth Mahan

      Please tell me you didn't store gasoline with your food. Please sweethearts, no

    39. Violette400

      GO TO YOSEMITE

    40. Um Hi ?

      It looks sick but idk how reliable that middle plywood is for a body to lay on it. Is it strong enough?