Kevin Gates - Fatal Attraction [Official Music Video]

kevingatesTV

kevingatesTV

4,2 mi visualizações3 760

    Kevin Gates - Fatal Attraction
    Stream/Download - kevingates.lnk.to/ImHim
    Subscribe for more official content from Kevin Gates:
    kevingates.lnk.to/Subscribe
    Follow Kevin Gates
    Instagram: iamkevingates
    Twitter: iamkevingates
    Facebook: kvngates
    Soundcloud: soundcloud.com/kevingates
    Website: www.kvngates.com
    The official BRsel channel of Atlantic Records artist Kevin Gates. Subscribe for the latest music videos, performances, and more.

    Publicado em 25 dias atrás

    Comentários

    1. kevingatesTV

      Catch an exclusive interview with Kevin and Dreka Gates about their new “Fatal Attraction” video and more on COMPLEX’s Everyday Struggle this Thursday at 12pm ET

      1. Kid law raps

        Up coming rapper check my songs out hope and move up !

      2. Latosha Nichols

        @Dontavious Hinton ok i see u

      3. 1 Take

        kevin gate You are a great encouragement for me to change myself. My eyes became much brighter after the blind walked on a path that was gloomy without sincerity. In the drug industry from the age of 15 to 28 years Today I intend to write a song like you. In order to have a legitimate income to take care of my beloved family and mother. One day, if my music has a good income or I am known I have to buy a boarding ticket to meet you, haha. Don't hurry to get old. Wait for me to be famous before your song dated January 23rd. It's my birthday. I want to do good things in life. So start by telling you in my heart first. Hope you get to read it from teenagers from Thailand who want to be like you 1 take.

      4. Josh Halley

        nah ill pass

    2. R Van Russel

      kevin gates this is fire

    3. Dominique James

      Love u kevin

    4. Getu Some

      THIS IS A BANGER!

    5. Kid law raps

      Up coming rapper check my songs out hope and move up !

    6. Vaneasia Ybarra

      40

    7. Deandre Williams

      I always heard from old heads Louisiana weomen put they period blood in yo spegetti to make u fall in love with them gates just summed it all up with this video

    8. James Bong

      That voodoo Louisiana love ❤️

    9. Much Love Gambine

      The queens seducing the kings. This video hit on so many levels

    10. Quarderrious Johnson

      Sounds like Drake mixed with weekend

    11. 901xclu5ive

      Gates Need To Do A Verse To Tank-When We ! I kno it’s Gone Be Fire 🔥 💯

    12. Texas Patriot

      This shit right here man........

    13. zha,nae Hooker

      Make a video for Fly Again that is my song angels telling me that god wont let me back into heven

    14. JoeTv

      Only in New Orleans 🙈🙈🙈🤫🤫🤫

    15. Baron Samedi

      🔥🔥🔥🔥

    16. moog man

      Uuhhh..,.. Do people like this

    17. Shard Collins

      I remember when bro leaked in his insta live 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    18. AcTroop

      This feels like it has a hidden message. Something personal. What do y'all think it may mean?

    19. Rainbow FleXxx

      🔥🔥🔥

    20. Gabriella Velasquez

      They don’t know what he saying when he say “ she trying to put it in his food trying to trap him” Bars!!!!!

    21. Gabriella Velasquez

      Bars

    22. Youngsta Sosa

      This it

    23. Local Trap Star

      Don’t care for this flow as much as other similar songs. Gates still a legend.

    24. M Chap

      Stevennnnnaaa🥰❤💋

    25. bigd17325

      Hardest out hands down he puts out nothing but 🔥

    26. ghost shine

      Repeat

    27. Crystal Mc baddie

      I love this song I’ve played it like 2,000 times already

    28. Rasha Rice

      Dang bruh is witchcraft in New Orleans THAT Serious???? I saw a lot of trippy stuff In this video

      1. Lala Marie

        Rasha Rice omg 😱 what did you see out there

    29. TheRealBonniie

      brsel.info/video/video/qIOAfJ6eitarr8s.html Newbie Here SUBSCRIBE to my channel please !!!

    30. Netta's personal diary

      I see he went back to his roots on his video!

    31. Redstone

      Voodoo love

    32. Kolby Sokolowski

      can yall plz subscribe to me?

    33. Vinatta Robinson

      Awesome

    34. Mace Windu

      he used to rap real good i found out today

    35. Cin Renee Vh1

      Dreka is beautiful

    36. Marcus Nelson

      dont play aroun luv unda tha love speelllllll

    37. Angelica Sudberry

      🔥🔥🔥🔥

    38. Quesha .A

      i got this on repeat

    39. Albert Mccarty

      Get Um Gates... Drop arms around you !

    40. Isineone there

      The costumes and setting vibe ,creating the complete story of a mini coupe de grâce

    41. Jamonte Barbee

      Don't Play Around With Love❗❗😏

    42. Zain Kalair

      Not on Allahs watch

    43. Zain Kalair

      Walahee can’t let that happen

    44. Zain Kalair

      Holy shit I feel like this song is about me

    45. Zachary Werner

      Nothing like a banger from gates 💪💪

    46. Shayla De Negra

      Lol this what y’all think we on

      1. Jazzy Threadz

        Yup

    47. Baby Girl

      Gates always have the best video's for his song's‼‼

    48. Marie marie

      Go Kevin!!coming through with the chocolate ladies

    49. FAZEASSAULTS-YT JR

      This songs weird as fuck but goes hard as fuck to 👇👇-I agree

    50. Grave Dilla

      Congrats to the BreadWinner Swim Team for winnin' State.. 🏊🏽‍♂️ 🎖️

    51. NuisancePanda

      Gates stays making interesting ass music & videos... like that shit definitely wasn't his best song, lyrically. But the shit still jammin' and that imagery is just mesmerizing. Been waiting on this video for a minute

    52. Jerome Ayot

      Kevin gates is thé best..

    53. Lillian Sharp

      🥰 as always, can't wait to see you soon

    54. Natalie Vincent

      He tried to trap me.. but I broke free.. 🖕🏽

      1. Natalie Vincent

        Boy.. u know what u did.

      2. Wookielove Jones

        Other way around!!!!!

    55. Demond Nellum

      💪🏿💪🏿💪🏿🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    56. Mal Uchiha

      Is that subtweet Shawn??

    57. Cristian Rivadeneyra

      DONT PLAY WITH THE LOVE SPELL

    58. Bluestar

      Love this song

    59. BUD GODS

      brsel.info/video/video/bmqdqYZpqrCmapQ.html

    60. Kashara Lyons

      Me and Kevin Durant are not a couple am going to call my lawyer!!!!!!